Tussen 09:00 - 17:00 CET
- Niet-urgente issues moeten worden gerapporteerd via het Appronto support portal.
- Urgente issues moeten worden gerapporteerd via beide
- het Appronto support portal
- een telefonische melding naar +31-85-8000045. Indien er geen telefonische melding wordt ontvangen, kan het issue niet in behandeling worden genomen met de prioriteit Urgent.
Tussen 17:00 - 09:00 CET
- Alle issues moeten worden gerapporteerd via het Appronto support portal.
Hoe log je een Mendix support ticket?
- Ga naar https://support.appronto.nl
- Login met je account
- Klik op Nieuw Ondersteuningsticket
- Vul de verplichte velden van het formulier.
- Requester: uw email adres
- Product: Mendix (voor Mendix applicaties) of Mendix Products (voor Appronto modules uit de Mendix Store)
- Type: voer het type issue in (change request, question, ...)
- Subject: het onderwerp van het issue
- Application: de naam van de Mendix applicatie waar het issue betrekking op heeft
- Impact SLA: de impact van het issue op de business (low, medium, high)
- Urgency SLA: de urgentie van het issue (low, medium, high).
- Priority customer: de prioriteit van het issue volgens jou als klant (low, medium, high, urgent)
- Description: de gedetailleerde omschrijving van het issue inclusief foutmeldingen en screenshots
De prioriteit van een issue
De prioriteit van een issue wordt bepaald op basis van 2 factoren: de impact en de urgentie.
Impact
- High: een probleem in de productieomgeving van een Mendix applicatie dat een grote impact heeft op het bedrijf van de klant en waar (bijna) alle gebruikers last van hebben.
- Medium: een probleem in de productieomgeving van een Mendix applicatie dat gevolgen heeft voor het bedrijf van de klant en waar een groep gebruikers last van heeft.
- Low: een klein probleem in de productieomgeving van een Mendix applicatie zonder directe impact op het bedrijf van de klant.
Urgentie
- High: de functionaliteit van de Mendix applicatie is ernstig verstoord.
- Medium: de functionaliteit van de Mendix applicatie is deels verstoord.
- Low: de functionaliteit van de Mendix applicatie is (bijna) niet verstoord.
Impact | |||
Urgentie | High | Medium | Low |
High | Urgent | High | Medium |
Medium | High | Medium | Low |
Low | Medium | Low | Low |